מרימים כנס – ככה תנהלו אותו בצורה מקצועית 

כדי להרים כנס צריכים להזמין אולם או לסגור מתחם לכנסים. כשאתם מרימים כנס תצטרכו שירותי הגברה ותאורה, סביר להניח שתזמינו כיבוד, קייטרינג ואולי גם מופע בידור כזה או אחר. אך כדי לנהל אותו בצורה מקצועית, תצטרכו עוד כמה כללים חשובים. 

השתמשו במערכת הרשמה אונליין 

כשאתם מרימים כנס מומלץ להשתמש במערכת הרשמה אונליין. בצורה כזאת מאוד קל לנהל את המשתתפים, לדעת מי מגיע, עד כמה המתחם צפוי להיות מלא. במערכת הזאת ניתן להזמין מקומות, לאשר הגעה ומאוחר יותר, גם לנהל טוב יותר ובצורה מקצועית את הכניסה. לקריאה אודות מערכת מקוונת למכירת כרטיסים באינטרנט

אפליקציה לסדרנים 

כדי לנהל את הכנס בצורה מקצועית, כדאי לארגן אפליקציה מתאימה לסדרנים. כשאתם מרימים כנס, וודאו כי הסדרנים ידעו איך להשתמש באפליקציה, בממשק עם מערכת ההרשמה. כל מי שנרשם מראש מקבל כרטיס מקוון או בר קוד. הסדרנים סורקים בכניסה את הקוד וכך מכניסים את המשתתפים בזריזות רבה. זהו ניהול שעושה סדר, חוסך תורים ארוכים ומקנה לכל משתתף חוויה חיובית, מן הרגע הראשון. 

חניה מסודרת והוראות הגעה 

מומלץ כי בקרבת הכנס תהיה חניה מסודרת, לכל המשתתפים. ניתן לארגן חניות מיוחדות לאח"מים או לאנשי צוות בכירים, שחלקם יגיעו מוקדם יותר לכל מיני סידורים אחרונים. כמו כן, כדאי שיהיו הוראות הגעה למשתתפים. ניתן לשלוח קישור למערכת ניווט מקוונת, כך שאף אחד לא יפספס את הדרך הקצרה והמהירה – להגעה. 

מיתוג וקונספט, לנראות מקצועית יותר 

לסיום, נזכיר כי כדאי שהכנס יהיה ממותג בצורה איכותית. מיתוג של הכנס משדרג אותו בכמה רמות ומאפשר למארגנים וגם למוזמנים להיכנס לעניינים ולאווירה הרצויה. בניית קונספט מבדילה בין כנסים חובבניים למחצה לבין כנסים מקצועיים, ברמה גבוהה. למידע נוסף אודות מערכת רישום לאירועים

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו משחק חשיבה בריקדה ולכמה משתתפים הוא מתאים?
בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש התלהבות מאוד גדולה ממשחקי החשיבה השונים, ולכן ברור מדוע גם אתם...
קרא עוד »
ינו 25, 2021
טיפים של מומחים לבחירת מטבחים לגינה או לחצר שלך
היציאה למסע של בחירת מטבח לגינה או לחצר שלך יכולה להיות מרגשת וסוחפת כאחד. בתור סמכות ותיקה בחללי...
קרא עוד »
מרץ 09, 2024
שאיבת עשן בבניינים
שאיבת עשן היא תהליך של סילוק עשן מבניין במקרה של שריפה. שאיבת עשן היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של...
קרא עוד »
אוק 18, 2022