למה כדאי להשלים את אימון המשקולות עם גומיות התנגדות?

המאמר באדיבות פיטבנדר

מחקרים גילו שדווקא גומיות התנגדות הן אלו שמעניקות לשרירים את האימון הטוב ביותר. בעלות מינימלית של כמה עשרות שקלים יש לכם הזדמנות לשפר את התוצאות של אימון המשקולות ולקדם את חיזוק השרירים, הגדלת מסת השריר וחיטוב הגוף. 

מהן גומיות התנגדות? 

בעבור אלו שעדיין אינם מכירים את טרנד אימון הגומיות, נסביר שאלו הן גומיות עשויות גומי חזק ודק אליהן מחוברות ידיות. ניתן למצוא גומיות התנגדות בכמה דרגות כך שהגומייה מוחלפת בהתאם להתחזקות של השרירים ולסוג האימון. ניתן לבצע בעזרת גומיות התנגדות את כל סוגי האימונים ולהפעיל את השרירים בגוף. כאשר משתמשים נכון בגומיות הן מאפשרות אימון כוח ללא משקולות. 

שילוב נכון בין משקולות לבין גומיות

לאחר שנים רבות בהן אימוני כוח התבצעו כמעט באופן בלעדי תוך שימוש במשקולות, בשנים האחרונות הם הפכו מגוונים יותר. אימוני הכוח החדשים משלבים עבודת משקולות יחד עם שימוש בגומיות התנגדות שמבססות את האימון על ההתנגדות של משקל הגוף. כדאי לכם להשלים את אימון המשקולות שלכם עם גומיות התנגדות בעיקר בגלל התוצאות. הגומיות מצליחות להשלים את אימון המשקולות ולעודד חיזוק של שרירים אותם המשקולות אינן מפעילות. 

בעוד אימון משקולות נחשב לאימון מקובע שמתמקד פעם אחר פעם באותם השרירים, לגומיות התנגדות יש את היכולת להפעיל שרירים נוספים ולשפר גם את הגמישות של הגוף ואת הכושר הגופני הכללי. אימון המשקולות הוא כבר לא הדרך היחידה לביצוע אימון כוח אפקטיבי. יש הטוענים שאימון עם גומיות מצליח לשפר את היכולות של השרירים טוב יותר בהשוואה לאימון משקולות. האימון עם הגומיות מצליח לעורר גירוי טוב יותר של מערכת העצבים ולהפעיל כך יותר יחידות מוטוריות בשריר. אם אתם אנכם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר – שלבו נכון בכל אימון כוח גם משקולות וגם גומיות. 

 

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הדור החדש של מפיצי הריח
האם הלכתם פעם בפרדס בזמן הפריחה? הריחות מסחררים אתכם ואתם מרגישים חופשיים. זה לא מוזר. מחקרים מראים...
קרא עוד »
דצמ 05, 2020
איך מוכיחים שהייתה רשלנות רפואית בלידה?
תביעת רשלנות רפואית בלידה צריכה להיות מבוססת ונתמכת על ידי ראיות מוצקות. התביעה היא בגין נזק שארע...
קרא עוד »
ספט 14, 2021
שעוני כסף לנשים – לאיזה גוון עור הם מתאימים? 
שעונים לנשים קיימים במגוון של מתכות ורצועות. יש הבדל כאשר מדובר על עור בהיר או כהה כאשר בוחרים שעוני...
קרא עוד »
אפר 07, 2021