שואב אבק תעשייתי 3 מנועים – השואב המושלם – CH-CB90-3

שואב אבק תעשייתי הוא כלי חיוני לכל עסק או ארגון העוסקים בכמויות גדולות של פסולת ואבק. ה-CH-CB90-3 הוא שואב אבק תעשייתי רב עוצמה המושלם לשימוש בחללים מסחריים או במחסנים. אחד המכשירים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות בתעשייה הוא זה שאנחנו נדבר עליו בשורות הבאות. אז אם גם אתם מתעניינים על שואב אבק תעשייתי, הנה כמה מהתכונות שהופכות את CH-CB90-3 לשואב האבק התעשייתי המושלם:

שלושה מנועים חזקים

אחת התכונות המרכזיות של ה-CH-CB90-3 היא שלושת המנועים החזקים שלו. מנועים אלו מספקים עוצמת שאיבה גבוהה, המאפשרת לוואקום לאסוף ביעילות לכלוך, פסולת ואבק מרצפות ומשטחים. המנועים מספקים גם חיי שירות ארוכים, ומבטיחים שהשואב מחזיק מעמד זמן רב.

קיבולת איסוף גדולה

ל-CH-CB90-3 יכולת איסוף גדולה, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בחללים מסחריים או במחסנים. הוא יכול לאסוף עד 90 ליטר פסולת, מה שמפחית משמעותית את הצורך בריקון הוואקום.

ה-CH-CB90-3 קל לשימוש, עם מתג הפעלה/כיבוי פשוט. בנוסף, יש לו ידית נוחה וגלגלים, המקלים על התניידות סביב סביבת העבודה.

לפרטים ורכישת שואב אבק משרדי היכנסו לאתר סיגמא

סינון יעיל

ל-CH-CB90-3 סינון יעיל, עם מסנן HEPA שלוכד אפילו את החלקיקים הקטנים ביותר של לכלוך ואבק. מערכת סינון זו מבטיחה שהאוויר בחדר יישאר רענן ונקי, ומגינה על העובדים מפני מזהמים מזיקים.

עמיד וחזק

ה-CH-CB90-3 בנוי להחזיק מעמד, עם עיצוב מחוספס וחזק. הוא עשוי מחומרים איכותיים, אשר מאריכים את תוחלת חייו ומבטיחים אמינות גם בסביבות תעשייתיות קשות.

ה-CH-CB90-3 הוא שואב האבק התעשייתי המושלם, בעל שלושה מנועים חזקים, יכולת איסוף גדולה, קלות שימוש, סינון יעיל ועיצוב עמיד. זה אידיאלי עבור חללים מסחריים או מחסנים שבהם צריך להסיר כמויות גדולות של פסולת ואבק.  מידע נוסף באתר סיגמא

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיפוץ מקיף של בתים ישנים – למה צריך לשים לב
בית ישן שנבנה בשנות ה50 – יכול להראות יפה, אך ברוב המקרים דורש שיפוץ. בתים משנות ה 60 ה 70 וה80 –...
קרא עוד »
נוב 26, 2019
מהו מופע קלוז אפ של אמן חושים?
אמן חושים הינו איש מקצוע אשר רכש את האומנות המיוחדת של ביצוע פעולות שונות אשר מותירות את הצופים פעורי...
קרא עוד »
אוג 13, 2019
מצפים לאחיין חדש? מזל טוב – הנה כמה רעיונות למתנות בשבילו
התבשרתם בשעה טובה שנולד לכם אחיין חדש ומתוק, ויחד עם ההתרגשות הגדולה שמציפה אתכם אתם גם תוהים מה כדאי...
קרא עוד »
אפר 18, 2022