צמצום פחת בארגון – מעלה את הרווחיות בעסק

החשיבות של הפחתת הפחת בארגון אינה רק על הימנעות מהפסדים אלא גם על הגדלת הרווחיות. העלות של נכסי חברה מטופלת בדרך כלל על בסיס קו ישר על בסיס העלות המקורית של הנכס והערך השיורי שלו. המשמעות היא שאם נכס מאבד 20% מערכו, הוא יחושב כעלות 80% ממה שהוא עשה במקור ורק 20% ממה שהוא היה עולה במקור.

חישוב זה אומר שכאשר נכס פוחת, אין הפסד נקי אמיתי שנגרם לחברה מכיוון שהם יכולים לקזז את ההפסד הזה כנגד רווחים שהופקו מנכסים או שירותים אחרים שנמכרו ללקוחות. אם לחברה יש מספר רב של נכסים עם ערכים שיוריים נמוכים, הדבר יכול להוביל לכמות משמעותית של פחת מדי שנה, שהיא

ניהול נכון של רווחיות העסק

פחת הוא ההפרש בין עלות הנכס לשוויו. זוהי נוהג חשבונאי סטנדרטי שנמצא בשימוש על ידי עסקים במשך עשרות שנים. חלק ניכר מפחת זה מתרחש כאשר ארגון רוכש נכסים חדשים ולאחר מכן מחליף אותם בדגמים או שדרוגים חדשים יותר. תהליך זה עשוי להיות יקר וגוזל זמן, במיוחד אם הוא לא מנוהל היטב.

המפתח להפחתת הפחת הוא להגדיל את ערך הנכס לאורך זמן על ידי שימוש בשיטות עבודה מומלצות כגון: ניהול נכון של רמות המלאי ואחזקת ציוד במצב תקין. המפתח להפחתת הפחת בארגון הוא לוודא שהחברה מרוויחה כסף. אחת הדרכים לעשות זאת היא השקעה בציוד שיכול לעזור להפחית את עלות החלפתו. בנוסף, על ידי הקפדה על אורך חיים שימושי לכל הציוד, זה גם יעזור להפחית את הפחת. עוד על איך לחסוך כסף לעסק כאן

תנו למומחים לעזור לכם

ארגונים צריכים לשלם עבור עלות הציוד, המבנים והמכונות. עם זאת, ארגונים לא תמיד מסוגלים לעמוד בקצב עלויות הפחת. זו הסיבה שהם צריכים להשקיע בטכנולוגיה שיכולה להפחית את עלויות הפחת שלהם.

מידע נוסף באתר קרת

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת כלים מקצועיים: 5 שיקולים חיוניים להצלחה
בעולם המקצוענים והאומנים של א.עקנין, בחירת הכלים יכולה לעשות את כל ההבדל בין הצלחה לתסכול. כמומחה...
קרא עוד »
דצמ 14, 2023
כמה מסובך לתקן ניאגרה סמויה?
הניאגרה הסמויה תופסת היום מקום של כבוד בהרבה מאוד מקומות. אם אלו בתים פרטיים ואם זה בבתי מלון, במסעדות...
קרא עוד »
אוק 31, 2019
כמה נפח גלישה באמת צריך בחו"ל
אנשים רבים אשר נמצאים לקראת הטיסה לחו"ל לחופשת החלומות שלהם, עוסקים בשאלה כמה נפח גלישה כדאי להם...
קרא עוד »
פבר 01, 2020