סובלים מחרדות? הטרנד החדש להורדת לחץ מחיינו: ספירולינה

ספירולינה היא סוג של אצה כחולה-ירוקה שהוכחה כבעלת מגוון יתרונות בריאותיים. זה שימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית, אך לאחרונה הוא ראה עלייה בפופולריות בגלל יכולתו להפחית חרדה ומתח.

ישנן דרכים רבות ושונות לצרוך ספירולינה, כולל בצורת אבקה וכמוסות. היתרונות של נטילת ספירולינה כוללים: הפחתת דיכאון, שיפור איכות השינה, מניעה וטיפול באבנים בכליות, הפחתת דלקות וכאבים מדלקות פרקים, הורדת רמות הכולסטרול ושיפור בריאות הלב.

ניתן למצוא ספירולינה ברוב חנויות המכולת או קמעונאים מקוונים כמו אמזון או וולמארט בסביבות 30 ש"ח עבור צנצנת המכילה כ-3/4 כוס.

הזמינו עכשיו כדורי ספירולינה באתר LIVE SPIRULINA

ספירולינה- הטרנד המושלם!

ספירולינה היא סוג של ציאנובקטריה שניתן למצוא ברוב גופי המים. זה שימש כמזון ותרופה במשך מאות שנים.

לספירולינה יש את היכולת להפחית את רמות הלחץ, להקל על החרדה ולשפר את מצב הרוח שלך. הוא גם עשיר בנוגדי חמצון וחומרי הזנה כמו ברזל, מגנזיום, אבץ, סידן, אשלגן וויטמינים A, B1, B2 ו-C.

חשוב לציין שאסור לצרוך ספירולינה על ידי נשים הרות או נשים מניקות מכיוון שהיא עלולה לגרום נזק לילדים או לתינוקות שטרם נולדו.

ספירולינה היא חלק מדיאטות רבות כבר שנים באסיה בשל היתרונות התזונתיים שלה. הטרנד החדש הוא שהוא הופך פופולרי יותר בארה"ב בגלל היכולת שלו להפחית את רמות הלחץ מחיינו.

התוסף הכי מרגיע

ספירולינה היא סוג של אצות המשמשות כמזון ותוסף במשך אלפי שנים. הוכח כבעל יתרונות בריאותיים רבים, אך הוא גם זוכה להכרה כטיפול טבעי יעיל בחרדה.

ספירולינה היא אצה כחולה-ירוקה למאכל שניתן למצוא באגמי מים מתוקים, בבריכות ובנחלים באקלים חם. הוא מכיל רמות גבוהות של נוגדי חמצון וחומרים מזינים כולל חלבונים, פחמימות, חומצות שומן אומגה 3 וויטמינים A, B1, B2 ו-C.

זה יכול לעזור להפחית מתח על ידי הגדלת כמות הסרוטונין במוח. סרוטונין הוא הנוירוטרנסמיטר שעוזר לווסת מצבי רוח ורגשות – הוא ידוע גם כהורמון האושר!  מידע נוסף באתר לייב ספירולינה

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מי צריך מיטת עיסוי 
גופנו צובר עומסים במהלך חיינו. אנחנו יושבים בנהיגה בבוקר בנסיעה לעבודה ובחזור, ושורפים הרבה זמן ככה...
קרא עוד »
מאי 10, 2021
מה ההבדל בין חדרי הקפאה לשוק פריזר?
הקפאה היא שיטה חשובה לשימור מוצרי מזון מתכלים לתקופות ממושכות. מקפיאים נועדו לשמור על פריטי מזון...
קרא עוד »
מאי 10, 2023
מוט מקלחת לא רק ליופי
מקלחת היא אקט שאותו כל אחד עושה בארץ באופן יומיומי. אולי זה בגלל שבארץ הזו הרבה יותר חם מאשר בארצות...
קרא עוד »
אוג 25, 2019