מגשי אירוח להרמת כוסית לחנוכה

חנוכה הוא חג יהודי החוגג את חנוכת המקדש מחדש בירושלים. הוא ידוע גם כאחד החגים היהודיים החשובים ביותר. חנוכה הוא חג יהודי הנחגג ביום כ"ה בכסלו. הוא מנציח את ניצחון המכבים על הכוחות היוונים.

חנוכה הוא חג יהודי החוגג את חנוכתו מחדש של בית המקדש בירושלים לאחר שהמכבים החזירו אותו מידי הסורים-יוונים. החג נמשך שמונה ימים, ובזמן זה אוכלים יהודים מאכלים המזכירים להם את נס השמן הנמשך שמונה ימים.

מה אוכלים בחנוכה?

לרגל חג החנוכה משתמשים במגשי אירוח Canapes לטוסט עם יין או מיץ ענבים. מגשים אלה עשויים בדרך כלל מכסף או זהב, ולרוב חרוטים עליהם טקסט וסמלים בעברית. חברות קייטרינג מתחילות להציע ללקוחותיהן מגשי חנוכה. מגשים אלו משמשים הזדמנות לאנשים לחגוג את החג הזה בצורה ייחודית עם המשפחה והחברים שלהם. בחנוכה אוכלים סופגניות ולביבות, ספינג' מרוקאי, שלטים, פירות, מאכלי פינגר פוד ועוד. 

למה כדאי להזמין מגשי אירוח לחנוכה? 

הרעיון המרכזי מאחורי המגשים הללו הוא שהם מאפשרים לאנשים ליהנות ממאכלים ומשקה מסורתיים בתקופה זו של השנה מבלי לדאוג לבישול או לנקות אחרי עצמם.

החג נמשך שמונה ימים, ובזמן זה אוכלים יהודים מאכלים המזכירים להם את נס השמן הנמשך שמונה ימים.

מגשי אוכל חלבי עם סופגניות לחנוכה נחשבים פריט פופולרי לאירוח אורחים בתקופת החגים ובעיקר עבור חג האורות הלוא הוא חנוכה. המגשים יכולים להיות מלאי סופגניות, מאפים, לביבות, מיני סדווצים, מיני טורטיות, קישים ועוד. הכינו שולחן חגיגי עם מגשי אירוח אותם תזמינו, שיש רק לפתוח ולהגיש. השולחן שתכינו יכול לשמש כמקום לאחסון כוסות, נרות ופריטים אחרים הדרושים לחגיגה. מידע נוסף באתר קאנאפס

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תבחר תכשיט לאישה מיוחדת
מחפש מתנה לאישה? תכשיטים הם תמיד מתנה טובה בכל הזדמנות, ליום הולדת, ליום נישואין, ליום האהבה וכו'. כל...
קרא עוד »
אוג 08, 2021
כמה עולה להשכיר ציוד למסיבות?
רוצים לערוך מסיבה גדולה ומרשימה בחיק הטבע? תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות תכנון נכון ומסודר, וכמובן...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022
פתרונות אקוסטיים לגינה – משאירים את המולת הרחוב מחוצה לה
אין כמו גינה ביתית לבילוי ולשעות איכות נעימות עם בני המשפחה או החברים. אבל מה קורה כאשר הגינה רועשת...
קרא עוד »
אוג 11, 2019