למה משמשים מפוחים צירים 

מפוחים צירים משמשים בדרך כלל ביישומים רבים ושונים כדי להשיג זרימות אוויר גבוהות ולחצים נמוכים. מפוחים אלה פועלים על ידי משיכת אוויר לתוך המאוורר ואז דוחפים אותו החוצה בכיוון מקביל לציר הסיבוב. היכולת להזיז אוויר במהירות וביעילות הפכה את המפוחים הציריים לבחירה פופולרית בתעשיות רבות. במאמר זה, נדון בכמה מהשימושים הנפוצים ביותר למפוחים צירים.

מערכות אוורור

מפוחים צירים משמשים לעתים קרובות במערכות אוורור כדי להעביר כמויות גדולות של אוויר פנימה והחוצה של בניין. ניתן להתקין אותם כיחידות עצמאיות או לשלב אותם במערכות HVAC קיימות. מפוחים אלו יעילים במחזור האוויר ובסילוק אוויר מעופש מהבניין, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית במבני מסחר, מגורים ותעשייתיים.

יישומי קירור

יישומי קירור רבים מסתמכים על מפוחים צירים כדי להעביר אוויר על פני מקור חום, כגון רדיאטור או סליל קירור. מפוחים אלו שומרים על תנועת האוויר ומצננים את מקור החום על ידי העברת חום מהמקור לאוויר. דוגמאות ליישומי קירור המשתמשים במפוחים צירים כוללים יחידות מיזוג אוויר, מערכות קירור וקירור אלקטרוני.

שאיבת אבק ואדים

מפוחים צירים משמשים גם במערכות שאיבת אבק ואדים כדי להסיר חלקיקים מסוכנים מהאוויר. זרימות האוויר הגבוהות שנוצרות על ידי המפוחים עוזרות ללכוד אבק ואדים מהמקור ולאחר מכן להעביר אותם דרך מערכת סינון. מפוחים אלו משמשים בדרך כלל במסגרות תעשייתיות בהן קיימות רמות גבוהות של אבק ואדים.

ייבוש תעשייתי

מפוחים צירים משמשים גם בייבוש מוצרים תעשייתיים כגון עץ, טקסטיל ונייר. על ידי שימוש בנפח גבוה של אוויר, מפוחים אלו יכולים לייבש במהירות מוצרים מבלי לפגוע בהם. יישומי ייבוש תעשייתיים שמשתמשים בדרך כלל במפוחים צירים כוללים ייבוש עצים, ייבוש טקסטיל וייבוש נייר.

עוד על מפוחים לרכישה באתר פח תעש

סיכום

מפוחים צירים הם כלים מגוונים המשמשים במגוון רחב של יישומים. הם דרך יעילה ואפקטיבית להעביר כמויות גדולות של אוויר במהירות, ועליהם מסתמכים בתעשיות רבות. ממערכות אוורור ועד ייבוש תעשייתי, מפוחים צירים ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על תנועה ובוויסות איכות האוויר.  מידע נוסף באתר פח תעש

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
10 משחקי השולחן המצליחים בכל הזמנים
בעולם הפנאי והספורט ישנו מגוון רחב של שולחנות משחק שממלאים את זמן הפנאי בהנאה משותפת עם משפחה וחברים....
קרא עוד »
אוג 17, 2019
איך ניתן לשמור על השטיחים בבית?
השטיחים מהווים חלק בלתי נפרד מרכושכם ושמירה עליהם הינה הכרחית כדי למנוע התפוררות וגם סכנה בריאותית...
קרא עוד »
יונ 06, 2020
משתמשים לראשונה בעדשות מגע? מה חשוב לדעת לפני!
הפעם הראשונה שבה אתם משתמשים בעדשות מגע היא רגע מוזר. הגוף שלכם לא רגיל לזה ולפעמים אם אתם לא מקבלים...
קרא עוד »
פבר 08, 2022