איך מתאימים משאבות לבריכה?

משאבות לבריכה הן ציוד פופולרי וחיוני לכל בעל בריכה. הם משמשים להזרמת המים בבריכה כך שניתן לחמם או לקרר לשחייה. ניתן להשתמש במשאבות לבריכה כדי להפעיל מגוון מכשירים אחרים, כמו יחידות מיזוג אוויר, תנורי חימום ומסננים. יש להם שימושים רבים ושונים בבית או במשרד.

משאבות לבריכה הן פריט ביתי נפוץ שבו רובנו משתמשים כדי להזרים את המים בבריכות השחייה שלנו. הם משמשים גם לשמירה על איכות המים ולמניעת כניסת זיהום חיידקי או כימי לבריכה.

משאבות לבריכה מגיעות בצורות, גדלים ועיצובים שונים, חלקן מתאימות לבריכות קטנות בעוד אחרות לגדולות, אך ללא קשר לגודלם, כולם פועלים על ידי הפעלת אוויר או מים לתוך צינור המחובר לתא אוויר או למשאבה שקועה. לאחר מכן האוויר נדחף לתוך הבריכה באמצעות מתקן דמוי מדחף הנקרא אימפלר המסתובב במהירויות גבוהות ליצירת מערבולת עוצמתית בזמן שהוא נע דרך הצינור.

ישנם שני סוגים של משאבות לבריכה:


-משאבת בריכה טבולה משמשת בדרך כלל בבריכות עם קרקעית מוארכת שבהן מפלס המים גבוה בקצה אחד מהשני. המשאבה שולחת מים דרך צינור לנקודה שבה הם גבוהים יותר משטח הבריכה ולאחר מכן מכוונת אותם לצד התחתון של הבריכה, מה שמוריד את מפלסה. זה מאפשר חימום וקירור אחיד בכל אזור השחייה.
-משאבת בריכה בקרקע משמשת בדרך כלל לבריכות שבהן המפלס אינו גבוה בקצה אחד מהשני, או כאשר לבריכה יש קרקעית שטוחה יחסית. 

בנוסף יש להתאים משאבות לבריכה לפי עומק המים: יש שמתאימות לבריכות בעומק של 1-3 מטר, בהן אין צורך במשאבת החזרה, ובהן המים נאגרים במאגר על פני הקרקע. ויש משאבת בריכת גינה עצמאית המתאימה לבריכות בעומק של 3-5 מטר ובהן המים מאוחסנים במאגר במיכל מעל הקרקע. מידע נוסף באתר https://www.ipool.co.il/

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תוך כמה זמן מקבלים החזר מס הכנסה?
אנחנו האזרחים הפשוטים לא מודעים לכך שאנו יכולים לפעמים להיות זכאים לאלפי שקלים באמצעות החזרי מס....
קרא עוד »
אוק 31, 2020
חטיפי אילוף לכלבים
החלטתם שזהו, אתם לא מוכנים שהכלב ימשיך למשוך אתכם בחוץ בכל טיול? הילדה נפלה כשהיא יצאה אתו לטייל והגיע...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
הילדים אוהבים חברים פרוותים? שלוש חולצות מתוקות שיגרמו לילד החובב להיות מאושר עד הגג
הילדים שלכם אוהבים חברים פרוותיים? אם התשובה היא כן, אז הגעתם למקום הנכון. היום אנחנו הולכים לדבר על...
קרא עוד »
יונ 07, 2023