איך מגדלים ארנב בבית?

ארנבות הן חיות חמודות ומתלטפות שדי כיף לגדל אותן בבית. עם זאת, חשוב שתדעו איך לגדל ארנב בבית כדי שתוכלו לטפל בו כמו שצריך.

השלב הראשון בגידול ארנב בבית:

בחירת סוג הארנב המתאים. ישנם שני סוגים של ארנבות – ביתי ובר. ארנבי בית נוטים להיות ידידותיים ומאולפים יותר מעמיתיהם הפראיים. יש להם גם מעילים קצרים יותר מה שמקל על הטיפול בהם. ארנבות בר זקוקות להרבה יותר טיפול כי יש להן פרווה ארוכה יותר והן לא מסתדרות עם בני אדם כמו שפני הבית. כדאי גם לשקול את אורח החיים שלך כשאתה מחליט איזה סוג של ארנב אתה רוצה לגדל בבית. אם אתה רוצה חיית מחמד בעלת תחזוקה גבוהה, אז אולי ארנבות בר לא יהיו הבחירה הטובה ביותר עבורך מכיוון שהם דורשים יותר תשומת לב מהבעלים שלהם מאשר ארנבות מבויתות. לפרטים עבור וטרינר ארנבים בדרום https://www.animalcenter.co.il/articles/veterinarian-for-rabbits-in-the-south

השלב השני בגידול ארנב בבית הוא בחירת התזונה שלו:

ישנם כמה סוגים שונים של דיאטות שאתה יכול להאכיל את הארנב שלך, אבל הנפוצה ביותר היא חציר, ירקות טריים ומים. אתה יכול גם להאכיל אותם בכדורים (ארנבות אוהבות ללעוס דברים) ופירות טריים או ירקות. אפשרות נוספת תהיה לגדל את האוכל שלך כמו שחלק מהאנשים עושים עם תרנגולות או חזירי ניסיונות מכיוון שהם יוצרים חיות טרף טובות בטבע. 

לסיכום;

ארנבות אינן חיות מבויתות והן דורשות טיפול ותשומת לב רבה. אי אפשר לגדל אותם בקלות בבית, אז אתה צריך למצוא מגדל ארנבות או חנות חיות שמוכרת אותם.

גידול ארנבים בבית יכול להיות מסובך, אבל אם אתה נחוש מספיק, זה יכול להיעשות. ראשית, אתה צריך לגלות את גזע הארנב שאתה רוצה לגדל. ישנם גזעים רבים של ארנבים בעולם, ולכן חשוב לבחור אחד. אתה גם צריך לדעת כמה מקום הארנב שלך צריך עבור עצמו ועבור ארגז החול שלו. למידע נוסף אנימל סנטר https://www.animalcenter.co.il/

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זכויות לאלמנים של ניצולי שואה – 5 דברים שצריך להכיר
ניצולי השואה, לצערנו הולכים ומתמעטים. כמעט ולא ניתן למצוא ניצולים ממלחמת העולם השנייה. לנפגעי השואה...
קרא עוד »
יול 28, 2021
איך ניתן להיכנס לנבחרות שחייה?
רבים נוהגים לשחות בקביעות, למטרת הנאה או לשמירה על הכושר. אולם ישנם כאלה שכבר בגיל צעיר חשים משיכה...
קרא עוד »
פבר 20, 2022
אימוני כושר לנשים עם מאמנת מקצועית
תוכנית אימוני הכושר לנשים צריכה להיות מותאמת יותר לצרכיהן של לקוחות נשים. זה גם צריך להיות יותר חיובי...
קרא עוד »
פבר 28, 2023