רשימת הנעליים שכל אישה צריכה לפחות זוג אחד בארון שלהן

נעלים, הפריט הקטן הזה, הממזרי הזה, האופנתי עד כאב הזה, שהופך את העולם הזה למשהו אחר מבחינת אופנה, וככל שהזמן חולף, הם נעשים הרבה יותר מושכים וממותגים וכן, אפילו נותנים השראה לנשים, כאשר אלה רואות אותן אצל דמות צבעונית ונוצצת.

אילו נעלים כל אישה חייבת שיהיו לה בארון? |

טוב, אז לפני שניגש אל נושא נעליים לנשים, המוצר הקדוש לנשות העולם וישראל, נאמר שאחד מהנעלים שוודאי תמצאו בארונות נשים, לפחות כאן בארצנו הקטנטונת, אלה נעלי TEVA הבריאותיות והאיכותיות. נעלי טבע, אם היינו יכולים לחייב את בנות ישראל לנעול נעל שתיטיב עם בריאותה הרי שאלו הנעלים.

מעבר לכך, ומיותר לציין, שגם נעלים לא בריאות ופחות עדינות, קיימות במלתחות הנשים שכן נעלים אלו הם ממותגות יותר. הם מושכות יותר. הם צועקות יותר החוצה והם נראות מושלם. נעלים פחות ממותגות אולי נחמדות ובריאות אך החשיבות שיש אצל נשים לנעלי נוי וראווה, גבוהה מאוד.

האם נעל עקב הם בריאות או אולי מסוכנות לבריאות? |

זוגות הנעליים שמשווקים לנו הנשים, אינם אלה שיגנו על הבריאות שלנו בכל מחיר. בעולם כמו שלנו, לבריאות וליציבה נכונה, יש מקום משני לעומת נעלי אסתטיקה ואופנה. אפשר למצוא המון נעליים בחנויות, שפוגעות בנשים הנועלות אותן. בין אם מדובר בנעלי עקב או אפילו בנעליים, שלמראית עין הן נוחות.

מעבר לכך, רבות מאיתנו הנשים, ימשיכו ויילבשו נעליים אשר מסכנות את בריאותנו, ועל הנזק שהן גורמות, ולו רק בכדי להפיק מהן הנאה ויתרונות אחרים כמו העצמה, יופי, הגבהה, וכן דברים מושכים אך לא ממש בריאים. העיקר שכל אחת תעשה מה שטוב לה.

אילו נעלים נחשבות לנעלים בריאותיות? |

בשוק הנעלים האופנתי, קיימים אינספור דגמי נעלים, שגם המותג חשוב להם אך אינם מזניחים כלל את אופן ייצור הנעלים מבחינה בריאותית כמו כפכפים לנשים מבית פיטפלופ. הסיבה העיקרית היא שאך שלא נהפוך את זה, בריאות הגוף שלנו יהיה תמיד במקום הראשון לפני הכל.

גם חברות כמו נייקי ואדידס העולמיות, כבר שנים מייצרות נעלי בריאות, בדגש על בריאות. ההבנה שלכיוון טוב זה צועד האדם, היא כבר נקודת אור.

 

 

 

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים לבחירת חברת פוליש בבאר שבע
חברת פוליש היא ללא ספק הדבר הטוב ביותר עבור לא מעט אנשים שמעוניינים לבצע שינוי מהותי במראה המרצפות...
קרא עוד »
ינו 18, 2021
הליכונים מול ריצה בחוץ
ספורטאים מתחלקים לשני סוגים; אלו שאוהבים לעשות את הריצה היומית שלהם מחוץ לבית ואלו שמעדיפים דווקא...
קרא עוד »
מרץ 22, 2020
טיפים לדיבור מול קהל
מרגישים שאתם לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלכם בשל חוסר יכולת לדבר מול קהל בצורה קוהרנטית ועם ביטחון...
קרא עוד »
אפר 06, 2021