עלות בניית ממד בבית פרטי

כשמחשבים עלות בניית ממ"ד בבית פרטי, יש לקחת בחשבון עלויות כמו של כל חדר אחר: נורות, חשמל, צביעה ותשתיות מגורים בסיסיות. בנוסף לאלה, קיימות תשתיות בטחון שחשוב לשים לב אליהן במהלך חישוב עלות הפרויקט. תשתיות אלה כוללות את סל ההגנה המלא מפני אסונות במהלך מלחמה.

התקנת תשתית הגנה רצפתית

תשתית הגנה זו מיועדת להגנה מפני תקיפות אב"כ. היא תותקן על ידי פתיחת רצפת הפרקט או הבלטות. במידה והרצפה עשויה בטון הוא ייחצב. המטרה היא להגיע למצע הרצפה, שומשום או חול, ושם – להטמיע את חומרי ההגנה מפני תקיפות אב"כ.

התקנת תשתית הגנה בדמות חלון ודלת

החלון והדלת המקוריים של החדר יוברגו החוצה. במקומם יותקנו חלון ממד ייעודי עם לוחות פלדה להגנה קדמית ודלת פלדה עם מנעול דסקית. למעשה זה לא באמת מנעול אלא אביזר שמשמש כידית פתיחה מבחוץ וכאמצעי נעילה לאחר הסגירה מבפנים. הסגירה לפני הנעילה מבוצעת על ידי ידית שנמצאת בתוך החדר. לא ניתן לנעול דלת זו מבחוץ.

התקנת לוחות פלדה ברחבי פנים החדר

קירות החדר ייעטפו בלוחות פלדה להגנה עליו. לוחות הפלדה יבלמו תקיפת טילים שבאה מבפנים, כזו שפגעה בבית סמוך, וממשיכה מתוכו לבית שלכם. עלות הלוחות היא הגבוהה מכולם והיא גם משתנה בהתאם לגודל החדר, משום שמדובר בעיטוף כל הקירות בחדר באותם לוחות על מנת שכל מקום בו יהיה בר-הגנה בפועל.

התקנת עצים על הקירות

לבידי עץ עם סיבי זכוכית להגנה נוספת על כל קיר. אלו לבידי עץ מעוצבים שיכולים לשמש גם כאמצעי חיצוני סופי. מי שאינו מעוניין בכך יוכל להמשיך לשלב התקנת גמרים בו לבידים אלה ייצבעו.

התקנת גמרים, צביעות וחשמל

צביעת קירות העץ בצבע המועדף עליכם והתקנת נורות ותשתיות חשמל, שקעים וכל מה שנדרש למחיה מעשית לתקופה ארוכה בחדר הממד.

התקנת רצפת פרקט

השלב הסופי בבניית הממד. במהלכו, תותקן רצפת פרקט שתשמש את הדורכים בחדר זה. הרצפה מבוססת על פרקט איכותי ועמיד שישמש את הדיירים במהלך תקופת השהות בחדר. ניתן לבחור מגוון רחב של פרקטים המתאימים לעיצוב שנוצר בחדר המוגן החדש. חשוב להסדיר ממד בכל בית בו הוא חסר!

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מערכות ישיבה לבית?
עומדים לרכוש מערכת ישיבה לבית. הנה כל מה שצריך לבדוק מראש כדי לקנות חכם. בצורה כזו אתם יודעים מה לקנות,...
קרא עוד »
פבר 18, 2021
סיור קולינארי בתל אביב – להכיר את תל אביב דרך האוכל
סיור קולינארי בתל אביב הוא כבר מזמן לא משהו ששמור רק לתיירים המגיעים לארץ ומנסים להתבשם מהאוויר,...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
פשפש המיטה
פשפשי המיטה הם חרקים קטנים, סגלגלים וחומים שחיים על דמם של בעלי חיים או של בני אדם ובנוסף, הם קיימים...
קרא עוד »
יונ 23, 2020