מעשנות Traeger – הגיע הזמן להתקדם לטעם אותנטי

הרבה פעמים כשמדברים על מעשנות ומכשירי גריל, בין אם מדובר בגרילי גז ובין בגרילים חשמליים, נשאלות שאלות כמו פיזור החום וסוגיית הבידוד, נושא הבטיחות והעמידות או שליטה בגובה הטמפרטורות. אך יש נושא אחד שכמעט אף פעם לא מדברים עליו (אלא אם מדברים על חברת Traeger), והוא הטעם. איך זה יכול להיות, אתם שואלים? מיד נסביר.

מה אתם מחפשים כאשר אתם קונים מעשנת?

אל תטעו לחשוב כי השאלות הטכניות אודות הטמפרטורה ופיזור החום אינן חשובות. הן למעשה בעלות השפעה מכרעת על מרקם הצלי וגם על הטעם שלו. אך חשוב לזכור כי ישנו מחיר גם לשיטות שפותחו בנוגע לתחומים הללו, כיוון שלגז יש טעם לוואי החודר לצלי, כמו גם המתכות השונות המצויות למעשה בכל מכשיר גריל ומעשנת מודרניים. בדיוק לשם כך פותחו מעשנות Traeger, החוזרות לשיטות הצלייה הישנות בשילוב עם טכנולוגיות חדישות השומרות הן על טעם והן על בטיחות התפעול ועמידות המוצר לאורך שנים.

מעשנות Traeger

לא נהוג לחשוב על כך באופן אינטואיטיבי, אך מעשנת עץ היא בדיוק הפתרון לבעיות שנמנו לעיל. אחרי הכל, השיטות המסורתיות לעישון שבהן השתמשו בני האדם בעבר שילבו תנורי עץ ושבבים שהפיחו ארומה ייחודית בעת הבעירה שלהם, ולמעשה אין כל סיבה שלא נעשה שימוש באותן שיטות גם היום, במיוחד לאור הידע הרב שהצטבר במהלך השנים. בדיוק כמו תבליני העשן והרטבים המוכרים לנו בחנויות המזון, שבבי העץ השרופים מפיחים ניחוחות וטעמים עשירים המשביחים את המנה לאורך שעות רבות של עישון או צלייה.

אז איזו ארומה להוסיף לכם?

מעשנות Traeger פועלות בשיטה פשוטה ונוחה להפליא: כל שעליכם לעשות הוא לבחור חלקים לצלי ולרכוש את תערובת העצים האהובה עליכם, להכניס אותם למעשנת, לסגור את הפתח וללחוץ על כפתור ההפעלה. בכל הנוגע לשינוי הטמפרטורה, פיזור החום והבידוד המכשיר החשמלי כבר יעשה עבורכם את כל העבודה, ולכן נותר ליהנות בסוף התהליך מטעמים עשירים וטבעיים, המוסיפים לצלי עומק שלא ניתן למצוא באף דרך אחרת.

הכירו את מטבחי החוץ של ארגמן 4 יו מטבחי למידע נוסף הקליקו כאן

 

 

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלת שיער בישראל – לא חייבים לשלם ביוקר
רוצים לעבור השתלת שיער בישראל ולא בטוחים כיצד תצטרכו לפעול כדי שיהיה ניתן מבחינתכם לעבור את ההשתלה...
קרא עוד »
יול 10, 2021
האם ניתן לעשות טיפול בצלוליט בכל גיל
לא מעט נשים בוחרות לבצע טיפול צלוליט. צלוליט יכול להופיע בגוף בכל גיל. כלומר, לא מדובר על תופעה אשר רק...
קרא עוד »
אוק 12, 2019
איך להעסיק תינוק בן שנה וחצי?
ההתמודדות היום יומית עם תינוק בן שנה וחצי אינה תמיד פשוטה ואנו כהורים מחפשים אחר מספר דרכים ייחודיות...
קרא עוד »
מאי 01, 2021