חימום תת רצפתי חשמלי

בשנים האחרונות, רמת הוודאות של חיזוי האקלים יורדת. אנו נמצאים במצב בו לא רק תוכנות פרטיות עשויות שלא לדייק בחיזוי, אלא גם השירות המטאורולוגי מעדכן ומתקן מדי שעות בודדות את החיזוי שלו בעצמו בשל אי יכולת לצפות מתי יהיה יום קר ומתי יהיה חום חם. המשמעות היא שחלוקה לחודשי השנה הולכת ונעשית פחות רלוונטית, והאמצעים לדעת מתי יהיה יום סגרירי וקר כמעט שלא נמצאים בידינו כחברה אנושית. מה שכן ניתן לעשות הוא להכין את הבית ולכונן בו שגרת מגורים בה תהיו מוכנים עם הרצפה לא קרה, כזו שתאפשר לכם לדרוך עליה בנעימות. איך עושים את זה? באמצעות התקנת חימום תת רצפתי חשמלי.

מהו חימום תת רצפתי חשמלי ועל מה הוא מתבסס?

התקנת חימום תת רצפתי חשמלי כרוכה בפתיחת המרצפות בבית במטרה להגיע למצע. בין אם הוא סומסום ובין אם הוא מצע חולי, ניתן יהיה להשתיל בו צינורות חימום ולחבר אותם למנועים מתאימים. אלו יחוברו גם למערכות בקרה חיצוניות שיותקנו על גבי הקירות בביתכם. בכך, תוכלו לשלוט במערכת שלכם, לווסת את עוצמת החום ולקבוע את עוצמת ההפצה שלו.

כיצד ניתן לאשש שמדובר במערכת בטוחה לשימוש?

התקנת חימום תת רצפתי חשמלי מתבססת על הארקה, בראש ובראשונה. שנית, זו מערכת בטוחה גם מבחינת מניעה של אירועי עומס חשמליים. המערכת מאבטחת את עצמה ובולמת אירועים בהם המשתמש העמיס עליה יתר על המידה, לא מתחממת לעוצמות הללו ובכך לא רק שמונעת אסון חשמלי אלא גם חוסכת מכם את האירוע הלא נעים של ספיגת כוויות בכפות הרגליים. המערכת נבדקה על בסיס תקנים מערביים רבים ואושרה כ- 100% בטוחה על בסיס עבודתם של נסיינים מקצועיים. העובדות מדברות בעד עצמן, והיא משרתת מאות לקוחות מרוצים.

האם המערכת כרוכה בבלאי נצבר המתבטא בהוצאות של אלפי שקלים כל מספר שנים?

ההוצאה היקרה ביותר במסגרת התקנת חימום תת רצפתי חשמלי היא על הצינורות עצמם. החדשות הטובות הן שהם מחזיקים מעמד שנים ולעתים אפילו עשורים ללא צורך בהחלפה. כמובן שאם קונים מערכת, לא קונים "שגר ושכח". ניתן לזמן אליכם את נציגי החברה שיוכלו, לבקשתכם, לבחון את המערכת ולבדוק בלאי. במידה והצינורות התבלו תצטרכו לשלם על חדשים אם המערכת כבר לא באחריות, אך הסיכוי שזה יקרה בפרק זמן קצר של מעט שנים קדימה שואף כמעט לאפס. הוצאה שדיירים רבים כן מבקשים לאמץ היא על מערכות הבקרה וההפעלה של החימום: סט כפתורים ובוררי מצבים אשר משתדרג בפרק קצר של שנים. מדובר על הוצאה זניחה באופן יחסי שרבים מהמשתמשים עומדים בה.

האם למערכת יכולת לכונן אוטומציה על פי עוצמת הקור?

היא מערכת שמתבססת על הדלקה ידנית, אבל קל מאד לשלוט בכך. אם יצאה השמש ומזג האוויר הקיצי חזר, ניתן פשוט לכבות אותה וליהנות מרצפה ניטרלית בטמפרטורה, כבעבר.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
וילות נופש להשכרה
לרוב, אנשים מתקשים למצוא את וילות הנופש הנכונות להשכרה. הסיבה לכך היא שקיימים סוגים רבים ושונים של...
קרא עוד »
פבר 13, 2023
האם מענה קולי מהווה תחליף למענה אנושי?
מענה קולי לעסקים קיים כבר זמן מה. זוהי דרך מצוינת לצמצם את העלות של שכירת משאבי אנוש ולשרת טוב יותר את...
קרא עוד »
מרץ 20, 2023
מה זה כורסת הנקה ובמה היא טובה?
המאמר באדיבות בייבי לי אם עתיד להצטרף למשפחה שלכם בקרוב תינוק חדש, אין ספק שההתרגשות רבה וההכנות...
קרא עוד »
מאי 16, 2021