חימום תת רצפתי חשמלי

חימום תת רצפתי חשמלי מאפשר לכם ליהנות מרצפה חמה בחורף. הטמעת אביזרי החימום קלה ופשוטה ונעשית מתחת לבלטות שלכם על ידי אנשי מקצוע. התשתית מאפשרת לכם מעין תנור מתחת לרגליים בטמפרטורות שאתם מווסתים. שימוש בתשתיות בחורף מאפשרת לכם ללכת יחפים על מרצפות הבית שלכם ללא צורך בגרביים. כאשר אתם מסדירים חימום תת רצפתי חשמלי אתם מבטיחים לעצמכם את התמורות הבאות.

חשבון החימום הוא חלק מחשבון החשמל ולא חשבון הגז

ברוב המקרים, חימום תת רצפתי מבוסס על גז ועל כן חשבונות הגז עולים בהרבה מהמשוער בדרך כלל (כמה עשרות שקלים עבור כיריים גז ברוב הבתים בישראל). חימום תת רצפתי חשמלי שמתווסף לחשבון החשמל שלכם לא מייקר אותו באופן משמעותי משום שוויסות החימום מוגבל בהיבט הבטיחותי. זהו לא חימום של דוש במקלחת אלא לדריכה ברגליים חשופות ועל כן התשתיות מעוגנות בתקנים מערביים המגבילים את הטמפרטורה המקסימלית. סיבה נוספת לחיסכון היא יציאה איטית והדרגתית של זרם חשמלי מרגע שהתשתית הופעלה ועל כן הגדלה של ההתנגדות בהולכה החשמלית.

ההפעלה נעשית על ידי מערכת בקרה ללא הגבלת גיל למפעילים

מערך חימום תת רצפתי חשמלי מופעל באמצעות מערכת בקרה חכמה. מערכת זו מאפשרת לכם לשלוט בחימום באופן מיטבי, להחליש ולהגביר את עוצמתו, לכבות ולהדליק בקלות רבה ואפילו להיות בר יישום על ידי הילדים כאשר אינכם נמצאים בבית. זו מערכת בטוחה שלא תגיע לטמפרטורות לוהטות. הדבר נבדק בקפידה בשלבי הייצור ולכן היא מאד בטוחה עבור ילדים.

העמדת תשתית חימום ללא צורך בתנורים ובהפעלת מזגן על חום

תנורים ומזגנים הם צרכני חשמל בולטים מאד. לעומתם, כפי שהדגמנו, מערך חימום תת רצפתי חשמלי אינו ניחן בזלילת חשמל אלא בעלייה לינארית בלבד של החשבון. הדבר גם חוסך לכם בהוצאות על רכישת תנורי חימום וספירלה, רדיאטורים וכל אמצעי חימום אחר המוכר לכם מחיי המגורים המעשיים בבתים. עם אמצעי חימום תת רצפתי חשמלי אתם למעשה הופכים את הרצפה למקור החום וזה מקרים על כל יתר הגוף משום שכאשר חם בכפות הרגליים לגוף לא קר.

התקנה מהירה, בדיקה והדרכה אודות המערכת

התקנת מערך חימום תת רצפתי חשמלי נעשה באמצעות עובדים מומחים מטעם חברת מערכות חימום. בדרך זו אתם מבטיחים שלמות בהפעלת התשתיות אשר ייבדקו על ידי צוות המתקינים. הדרכה תסופק לכם לפני שתצאו לדרך ותאפשר לכם לשלוט היטב בחימום הרצפה שלכם. באופן זה אתם מבטיחים כי הרצפה שלכם תהיה חמה מעצתה ועל כן תספק לכם מענה ראלי לשהות בחורף. חימום תת רצפתי חשמלי בחורף הישראלי הופך להיות אביזר כמעט חובה בשל התקררות האקלים משנה לשנה. אם אתם מעוניינים

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה ניתן למצוא מוצרי CBD?
CBD הוא תרכובת טבעית הנמצאת בצמח הקנאביס. זהו אחד המרכיבים החשובים ביותר בקנאביס המעניקים לו את...
קרא עוד »
אוג 30, 2022
מרפאה וטרינרית בחיפה – בית חם לחיות מחמד
מאמר זה ידון בתפקידה של מרפאה וטרינרית בחיי חיות המחמד. זה גם ידון כיצד וטרינרים ואחיות וטרינריות...
קרא עוד »
מרץ 15, 2023
תובנות חיוניות לגבי תזונה וציוד לבעלי חיים
האם אתה בעל חיית מחמד או חובב בעלי חיים המבקש לשפר את רווחתם של חבריך הפרוותיים? הבנת היסודות של תזונה...
קרא עוד »
פבר 29, 2024