השתלת שיער בטורקיה

בשנים האחרונות, טורקיה הפכה ליעד פופולרי עבור ישראלים רבים ונודעה ברחבי העולם כיעד מבוקש למעוניינים לעבור השתלת שיער. אם נדייק, טורקיה הפכה להיות שם נרדף להשתלת שיער, ועד משבר הקורונה העולמי, מאות אם לא אלפי ישראלים מידי שנה היו נוהרים לטורקיה על מנת לעבור השתלת שיער. כך, שבפועל טורקיה הפכה למדינת יעד של ממש בנושא.

השתלת שיער בטורקיה הפכה לכל כך פופולארית בקרב הישראלים מכמה סיבות: ראשית, הקרבה לישראל, שנית המחיר: מדובר על חמישית בערך מהמחיר שמוציאים על ניתוח השתלת שיער בישראל, שלישית בניתוח השתלת שיער בטורקיה משתמשים בטכנולוגיות הכי מתקדמות שיש כיום (DHI ו-DHI PRO) ורביעית, מדובר על סוג של "תיירות רפואית" בו עוברים את התהליך וניתן לטייל כמה ימים בטורקיה עד שחוזרים לארץ והסיבה האחרונה חביבה היא כמובן החוויה החיובית עליה רוב הישראלים שעברו את התהליך בטורקיה מספרים וגם מראים את התוצאות בגאווה: מראש קירח כמעט לגמרי, לראש שבו הבלורית מתנופפת ברוח בגאווה.

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

המחיר של השתלת שיער בטורקיה (בדרך כלל רק הניתוח עצמו) נע בין 8500 ש"ח לבין 13,000 ₪ אצל רופא מכובד. לרוב, המחירים הינם חלק מחבילה שלמה הכוללת את הניתוח לביצוע השתלת השיער, כרטיסי טיסה, הסעה משדה התעופה, לינה במלון 5 כוכבים, הסעה אל הקליניקה, טיולים באטרקציות ומקומות בילוי מקומיים וכן בסוף שוב הסעה אל שדה התעופה.

זאת, מבלי לדבר על המעטפת הרפואית שמעניקה חבילה שכזאת כדוגמת זריקות מתאימות, חבילת תרופות, ויטמינים וכמובן גם ביקורת נוספת (לרוב בעלות סמלית) לאחר תקופה לבחון שהשתלת השיער מתקדמת כראוי ובהתאם.

ממה צריך להיזהר או למה לשים לב?

אם מחליטים לבצע השתלת שיער בטורקיה, חשוב מאוד לבדוק מי הרופא שמבצע את הניתוח, את הניסיון והתעודות שלו, וכן לבדוק האם יש לו ממליצים שכבר עברו אצלו את התהליך. כמובן, שבישראל יש לא מעט סוכנויות של קליניקות השתלת שיער בטורקיה, ולפעמים כדאי להיעזר בהם ולא לפעול לבד, שכן הן מסדירות את כל מה שצריך מול הקליניקה בטורקיה ודואגות לכל חבילת השהות והליווי מא' ועד ת', מרגע ההמראה לניתוח ועד לרגע החזרה לארץ.

חשוב מאוד, לא להתפתות לעבור ניתוחים במחירים זולים מאוד, לדוגמא ניתוח ב-1500 דולר צריך להעלות אצלכם חשד לגבי רמת המנתח. מצד שני, גם מחיר גבוה מידי יכול להיות מיותר, שכן אנשים שמעוניינים לעבור השתלת שיער בטורקיה עשויים לחשוב כי מדובר על משהו שהוא יותר יוקרתי, אך בפועל פשוט סוחטים מהם עוד כסף.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמפואים מומלצים – איך למצוא את השמפו המושלם?
שמפו הוא חלק חיוני משגרת טיפוח השיער היומיומית שלנו. זה עוזר לשמור על השיער והקרקפת שלנו נקיים,...
קרא עוד »
מרץ 16, 2023
אלו הדברים שחייבים לבדוק לפני שקונים אופניים חשמליים
אופניים חשמליים נחשבים לכלי רכב זריזים. הם משתלבים בצורה נפלאה בכבישים עמוסי כלי רכב ובוודאי שניתן...
קרא עוד »
אפר 23, 2022
למי פונים עבור שיקום מבנים?
לצורך שיקום מבנה מומלץ לפנות לחברה המתמחה בשיקום מבנים בסנפלינג. חברת עבודות בניין בגובה מספקת צוות...
קרא עוד »
דצמ 30, 2020