איך לא תפספסו את כל הגרלות מחיר למשתכן?

זוגות רבים וגם משפחות מתמודדות כיום עם מצוקת דיור משמעותית. המחירים של הדירות בארץ נמצאים בשיאים שלא הכרנו אותם בעבר, המציאות הזו גורמת לכך שלא כל אחד מסוגל לעמוד בעלות של רכישת דירה. מול מציאות מורכבת ובעייתית זו תוכננה תכנית מחיר למשתכן. מדובר על תכנית שמוציאה לשוק מספר רב של דירות באזורים שונים ברחבי הארץ. כאשר אפשרות הקניה אינה פתוחה לציבור הרחב, אלא רק זכאים – אלו שאין להם דירה על שמם, יכולים להשתתף בהגרלות על הדירות הללו.

זכאים, משתתפים – איך לא לפספס?

חשוב להבין שהתכנית הזו אכן מציעה לזכאים פתרון נהדר שיאפשר להם לרכוש דירה במחיר זול משמעותית מהמקובל בשוק. וזה אומר שמשפחה זכאי יכולה לקנות דירה ששוויה בשוק החופשי יהיה גבוה משמעותית מהמחיר שהיא משלמת על אותה דירה. מסיבה זו חשוב מאוד שכל מי שזכאי להשתתף בהגרלות של מחיר למשתכן יתנהל נכון, כדי שהוא יוכל לזכות בדירה ולרכוש סוף סוף את בית המגורים שלו במחיר אפשרי עבורו.

ארגון זוכים – להתנהל באופן מקצועי

כדי לזכות ולא לפספס הגרלות חשוב מאוד להכיר את התכנית ואת אופי ההתנהלות שלה. ולנהל את ההשתתפות שלכם בהגרלות כנדרש. כמו כן, יש לדעת שלא מעט זוכים הפסידו את הזכייה שלהם בגין אי אילו סיבות טכניות. חשוב מאוד לקרוא את כל הכללים ולדעת מה יש לעשות וכיצד צריך להתנהל כדי להצליח לזכות בדירה אותה תוכלו לרכוש בנתונים הכלכליים הנתונים שלכם.

הדירה שתתאים לכם

בעניין ההגרלות אמנם יש אי אילו חסרונות, כמו זכייה בדירה באזור פחות רצוי לכם, זכייה בדירה גדולה מידי וכן הלאה. אבל מנגד יש לתכנית כל כך הרבה יתרונות, מה שעושה את הפתרון הזה לאפשרי וטוב עבור רבים. כך שאם אתם מחוסרי דיור כדאי ומומלץ מאוד לברר על ההגרלות הקרובות, ולדעת באילו מהם אתם מעוניינים להשתתף. הסיכויים גבוהים מאוד ובהחלט יתכן והשם שלכם יעלה בגורל. מה שיאפשר לכם לקנות את הדירה בה תוכלו לגור במלוא הנוחות בלי לשלם כסף עבור דמי שכירות.

Main Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך משאבת בטון יכולה לעזור לכם בשיפוץ של הבית?
שיפוץ הבית הוא משהו שרבים חולמים עליו. אמנם, לא תמיד אוזרים את האומץ להתחיל את התהליך הארוך והיקר...
קרא עוד »
מאי 31, 2022
הכל על תהליך גיוס עובדים פלסטינים (גיוס עובדים מהשטחים)
המאמר באדיבות https://www.kablanvip.com בשנים האחרונות נקלטו בענף הבניה לא מעט עובדים זרים. יחד עם זאת, עדיין...
קרא עוד »
מרץ 25, 2021
חשיפת השכבות הנסתרות: מה שלא ידעת שהיית צריך לדעת על טיפולים אסתטיים פנימיים
תחום הטיפולים האסתטיים הוא עצום ומתפתח במהירות, ונדון לעתים קרובות במונחים של טרנספורמציות חיצוניות...
קרא עוד »
אוק 10, 2023